2010-11-01

jo, jag lever.

i torsdags var jag vid naprapaten. mitt bäcken är snett. det lutar framåt. så jag har ingen svank, typ. Det gör att det blir en inflammation i ländryggen, därför har jag ont. Men mina ben är för starka för min rygg och mage. (eller, jag är för klen i mage och rygg) jag fick några stretchövningar som ska hjälpa.

i fredags var jag på stan med adam. På kvällen skulle vi på bio för att fira lite att vi varit tillsammans i 9 månader. men det krockade med idol! och det kan man ju inte missa. Så vi satt hemma hos honom med hans mamma och pappa och såg det. 

i lördags var jag och såg när min lillebror spelade innebandy, dom förlorade. efter det var vi i dalhem en stund. och på kvällen hade vi lagfest! det var kul! det blev krogen för min del också. Det var ganska mycket folk så det var helt okej.

igår, söndag, sov jag och adam bort halva dagen, vi gick väl upp typ vid tre. runt fem hade han match. dom förlorade.. 
på kvällen var vi hemma hos honom och såg beck. 

idag har vi varit på stan, handlat lite. sen har vi hjälpt min bror joel att köpa ett busskort och komma med bussen. och nu har jag precis kommit hem från träningen. vi hade massa tester. det gick inte så bra för mig, men är ganska nöjd. 
nu är det innebandy på tv!  



9 månader baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0