2010-05-25

igår när adam kom till mig hade han en liten överraskning. han har ju köpt en ascool liten minigrill, så han hade köpt marshmallows och läsk. så vi satt ute i trädgården och myste och åt oss mätta till halv tolv! mysigt.

idag har jag varit på prakitik igen, på lunchen var vi förbi hair cut för dom skulle titta på vårat hår tills lördag. jag börjar bli taggad till det faktiskt!! 
jag och camilla blev bjudna på lunch av jimmy på borgen. sjuukt gott!

när jag slutat skyndade jag hem, och sedan iväg till säve för att ha möte med a-laget. vi fick information om vilka spelare som ska vara med den här säsongen och när och var vi ska träna och så. kul! 

nu är det mitt favoritprogram på 4an, så det ska jag se klart medans jag väntar på adam!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0