2010-05-22

i torsdags var jag och camilla på julia hultgren och provde ut lite kläder som vi ska ha på inn:s modevisning den 29:onde. dom har typ avslutningsfest då. det ska bli kul!

på kvällen hade vi träning!! inomhus, det var skiitkul! och ganska jobbigt. kul med lite nya spelare också! och extra kul och se ronja malmros med klubba och boll igen :D

vi var några stycken som pratade med valdis om att träna försäsong med a-laget. och det ska vi nog! :)
fifan vad jobbigt det kommer blii!



igår, fredag låg jag och camilla i almedalen i stort sätt hela dagen. så jävla skönt. och idag ser jag ut som en kräfta, jippie..
på kvällen åt jag 3 rätters middag hos adams mormor och morfar med deras släkt och familj. det var aasgott och jättetrevligt :) när vi ätit klart tog jag och adam en tur ner till hamnen och kikade lite, sen hem och se på beck tills vi somnade.

idag har adam skjutsat mig hit till dalhem, jag ska vara här hela dagen. vi ska snart äta lite mat och sen ska jag nog lägga mig och sova eller nåt för jag är så jävla trött!

hoppas det blir fint väder imorgon på balen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0