2010-05-16

Fredag

Jag åkte in till adam på kvällen. Men kunde inte komma till honom direkt eftersom han var på akuten med kristian :/ han hade tydligen åkt skateboard och brutit foten. stackarn!
men tillslut kom jag i alla fall dit. Vi åt chips och såg hockey med hans familj. Sen blev adam godissugen, så vi cyklade till maxi och handlade. Såklart så började det ösregna så fort vi kom ut!! men då var det bara ännu mysigare att komma tillbaka sen :)

Lördag

Klockan tolv var jag på skarphäll och skulle jobba med laget. fifan vad det sög, för det var inga folk där!! jag skulle sitta där mellan tolv och halv fyra. men vi packade ihop halv två. och eftersom dert inte varit någon där och handlat så fick vi äta upp allt själva. Gott! och fifan vad mätt jag blev. Plus att solen sken som fan så jag har världens bränna på bröstet och i ansiktet. Sånt gillar vi! :)  
Jag och Camilla tog en tur på stan, träffade Ronja och Emil vid hamnen, så vi slog oss ner vid dom en stund :) 
halv fyra gick vi hem, för camilla skulle med bussen. Jag städade mitt rum och duschade och gjorde mig i ordning.

Halv sex kom Adam och hans mamma och pappa och hämtade mig. Vi åkte ut till Tofta, Nymans, där hans syster jobbar och åt pizza. Jättemysigt! fast det regnade som fan.. Mätta och glada åkte vi tillbaka till stan igen, Adam körde! och han borde ha sitt körkort nu! :) vi åkte till hemmakväll och köpte godis och hyrde film. Sen hem till familjen Dahlberg och se. 
När filmen var slut ville adam ut och röra på sig. Så vi cyklade hem till Julius där vi skulle hämta Adams plånbok. Efter det cyklade vi till öster, tog ut pengar och lite. Sen förbi mig och hämta en grej som jag skulle ge till Sahra. Hon var vid Julia där det var lite fest, så vi åkte dit en stund. 

Vi var hemma runt elva igen, då var vi trötta! 

Söndag

Vaknade vid elva, sprang fram till fönstret och kikade under rullgardinen, men det fanns ingen sol! :( så jag gick tillbaka och la mig vid adam igen. Vi såg slutet på Hitta Nemo, som var på tv, sen gick vi upp och åt frukost.
Sen var det dags för mig att börja gå hemåt så jag hann med bussen halv två. Och det gjorde jag, nu sitter jag i Dalhem.

Jag har inget att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0