2010-05-06

i tisdags var det första dagen på praktiken. det gick bra :) på eftermiddagen hade jag riskettan, det var ganska drygt men det får en ändå att tänka efter lite.
på kvällen hade vi träningsmatch med pärken. vi vann!! tre matcher i rad. hihi

onsdag var andra dagen på praktiken, det gick också bra :) jag slöt runt halv sex, sen skyndade jag iväg till geab där vi skulle ha lite avslutning med laget. vi pratade, åt tacos och badade.
nästa sasong får vi lite förstärkning och så ska vi spela i div. 2 stockholm. så det ska bli kul!!
på kvällen åkte jag hem till adam, mys!

idag är det torsdag. och vi är lediga! jag har varit hos adam hela förmiddagen. jag vaknade klockan 5 imorse av att jag asgarvade. jag drömde om issa. haha!!
vid två åkte jag och issa bussen hem. så nu är jag i dalhem. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Olivia, du skall inte spela i div 2 stockholm. du skall spela i alaget!

2010-05-16 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0