Emil Är Grymast :D

Just nu är det inte Olivia som skriver, det är nämligen DEN BÄSTA EMIL HULTGREN SOM SKRIVER :D
ja nu är vi hemma vid mig ohc jag och oliovia sitter på mittg rumm o pumpar musik så in i hjelvete :D alla andra sitgter nere vid tv:n och spelar gitarr noch kollar tv! men som sagt så är EMIL HULTGREN bäst i världen och det aäger den söta olivia oxå:D nu ligger Hampus bodénm o våldtar Olivia i sängen medans jag sitter här och kollar på :D i like it :D folket som är häår är hampus olivia tom vicktor ludde camilla alexander :I) härlig kväll :D nu tackar jag för mig och nu skall jag och olivia pumpa musik o dricka ÖLLLLLLLLLLL så in i helvete :D jag vill bara säga att öl är det godaste som finns tsm med en nuska :D (snus) ;D;D;D;D;D;D:D:D:D:D:D puss o knull mittg hjärte gull. sug o svälj trevlig helg. don´t drink and drive whean you can smoke and flye :D:D nu väntar folket på oss :D hepp på dii :D


Kommentarer
Postat av: Issa

Hahahah, emil jävla fyllo

2010-03-13 @ 11:55:23
URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/
Postat av: Emil

pff de kommer ifrån rätt person issa ;)

2010-03-14 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0