2010-03-16

min söndag gick åt till distriktlagsträning, camilla och adam.
igår hade vi biptest på styrkan. jag tror det inte finns något så värdelöst som biptest, det är helt sjukt. man springer fram och tillbaka och anpassar tempot efter ett jävla pip. stört. men jag blev ganska nöjd med resultatet i alla fall!
på kvällen var det återigen dags att möta pojkar 95, fast denna gång ett toppat lag med lite förstärkning. det blev 12-12 (!) jag tyckte det var en bra insats av oss efter att ha legat under med 5-0 efter första. vi ger oss aldrig!

adam kom hem till mig runt nio, vi såg läskig film 2.

idag har jag haft sovmorgon, skönt! snart är skoldagen slut och jag och camilla ska se när klassen förhoppningsvis rockar loss i sävecupen! sen ska vi en runda på stan.

ikväll har vi näst sista träningen innan kvalet. BARA 4 DAGAR KVAR!! jag är så grymt nervös. jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det går vägen för oss. det hade varit så kul. och vi förtjänar det, vi har haft sån otur andra år. men dom enda som kan fixa det här är vi, så nu jävlar tjejer!

Kommentarer
Postat av: "FT"

ni måste fan vinna, kämpa som fannnnn!!!!! Lyckkk till :)

2010-03-16 @ 20:21:01
Postat av: K to the a to the dubble r to the o !

haha! läskig film två. hihi.

2010-03-17 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0