2010-03-13

igår, fredag var det dags för endre att spela mot kais/mora. det var en jättetråkig match att titta på, men endre vann iaf!
efter matchen åkte jag, ronja, tom, camilla och ludvig och åt på sunes elefant. gott! sen, som ni kanske märkt, drog vi hem till emil där det var massa tervliga gossar och bara umgicks. myspys. 
jag och camilla var hemma runt 2 tror jag och då gick vi och la oss med en gång! 

idag vaknade jag halv elva, gick till södervärn i solskenet för att kolla några matcher i innebandy-dm. bl.a. skulle adam spela. jag hade inte träffat honom på 2 hela dagar så det var kul att se honom!!!! 
i södervärn hittade jag tom, ronja, camilla, emma och linda. vi såg innebandy, åt mat från pastavagnen, spelade innebandy och blev skämtade med av ronjas bror. värt! runt 5 började vi gå hemåt, solen hade nästan försvunnit och det kändes som en sval sommarkväll. jag vill ha sommar NU!

just nu sitter jag i dalhem, det blir godis och melodifestivalen med familjen ikväll. och imorgon väntar distriktlagsträning!

vid den här tiden om 1 vecka står Endre IF Ungdom A som vinnare i södervärnshallen och allt känns så jävla bra! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0