2010-03-09

min dåliga uppdatering beror på att jag inte har något internet i stan än.

i söndags såg jag innebandy med Ronja, det var trevligt!

igår, måndag var det dags för skola igen. ganska kul ändå, att se alla och sådär, men fifan vad skolan är tråkig just nu! sommarlov? ja tack!
efter skolan var jag, camilla och issa på stan en stund. sen hade vi träningsmatch mot pojkar 95 igen och vi vann!!! med 10-7. gött!
jag skyndade hem och åt och duschade, sen iväg till adam!

idag är det tisdag, jag är helt träningsledig. skönt!! så jag, camilla och ronja ska nog ta en fika på stan och sen får vi se vad som händer efter det.

jag vill ha vååår.




ps.  http://krokodilskills.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0