2010-03-06

i torsdags innan jag gick till adam kom ronja och jonna hem till mig och camilla. issa var också där, alla satt samlade i köket och pratade, skrattade och gjorde andra roliga ljud (camilla). det var mycket trevligt.

i går, fredag vaknade jag hos adam, vi gick först till sibylla och sen och såg krullis.
sen CYKLADE jag och issa till maxi och köpte pastasallad. asgott!!
klockan sex var det dags för träningsmatch. mot killarnas distriktslag födda 95. det gick hyfsat bra för oss tyckte jag och det var jämnt. men vi förlorade med 8-7... killar är så jävla snabba!!!!
första förlorade matchen den här säsongen..

efter matchen skyndade jag och issa hem och duschade sen iväg på bio med joel, tom och ronja. vi såg shutter island, den var bra! väldigt förvirrande men bra!

när bion var slut kom adam till mig, han hade varit på fest. så han var på bra humör, haha. speciellt när han bytte ut namnen i den här låten. kul adam, jättkul.






idag är det lördag, jag är hemma på landet och ska vara med hela kvällen.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0