2010-06-27

igårkväll kom Adam hit och sov här.

idag har han, jag och issa varit på tofta strand hela dagen! riktigt härligt väder har det varit. har bränt hela kroppen känns det som! jag har till och med badat i havet! tre gånger! riktigt bra för att vara mig.

vi åkte hem runt 4 för att Adam skulle jobba. Jag och issa skulle åka med Aron hem och medans vi satt och väntade på honom blev vi uppraggade av årets första stockholmare! deras raggningsreplik var: Ursäkta, Ica Maxi? det slöt med att vi blev bjudna på fest i deras lånade 100-kvadrats lägenhet och att jag fick heta GuteOlivia på deras mobil. haha!

nu är jag hemma. vi ska grilla ikväll igen, men innan det ska jag gå och duscha. För jag har sand där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0