2010-06-26

D E T  B L I R  A L D R I G  S O M  M A N  T Ä N K T  S I G !
jag tycker inte om midsommar, nyår, valbor och sånt. man har alltid en massa förväntningar och det enda man blir är besviken.

Min midsommarafton var jättebra, tills jag skulle åka hemifrån..
en liiten flopp som slöt med att jag och Issa satt i Joels lägenhet, nyktra, och såg film! ganska mysigt ändå :)
runt ett mötte jag Adam, vi drog hem till honom. Han cyklade och jag satt på styret, det var ett äventyr må jag säga. Vi somnade typ halv tre.

imorse vaknade jag halv tio och ville åka till stranden, men den idén gillade inte Adam..
Vi vaknade klockan 12 igen, gick upp och åt frukost. Pannkakor!
Efter det har vi skjutsat lite på hans kompisar, solat, badat i deras pool och haft jättekul! han skjutsade hem mig för en stund sedan eftersom han skulle jobba. så nu är jag i Dalhem.

ikväll ska jag bara vara hemma. Grilla och äta massa godis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0