2010-06-18

Adam åkte hem tidigt igår och jag jobbade ute i solen här hemma hela dagen. har en jättefin bränna på ryggen nu!

på kvällen hade vi träning, i tofta. jag tyckte det var en rolig träning och det kändes som att det gick bra!!
efter träningen åkte jag hem till Adam. vi drack te, åt bullar och såg på fotboll.

idag hade jag körlektion vid 12. jag skulle träna på att backa runt hörn, det gick hyfsat bra. när jag kört klart fixade jag och Adam lite grejer på stan, sen åkte vi med hans syster och hennes pojkvän och handlade mat och efter det skjutsade Adam mig till bussen.

nu är jag hemma i Dalhem, har fixat i ordning massa i lägenheten. är ganska nöjd faktiskt.

resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt och vara hemma, om inte Adam hör av sig och vill göra något! (snälla, gör det)

Idag fyller Tom Nilsson 19 år, ett stort Grattis till honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0