2010-06-16

igår var det skolavslutning. vi var i klassrummet och fick godis av Börje, sen i Aulan och lyssnade på rektorn. när det var slut gick jag och camilla hem och packade ihop alla grejer i källaren, eftersom vi flyttar ut. jag tror aldrig vi har haft så kul i den källaren som vi hade då! haha.
senare på kvällen kom patrick. vi gjorde oss i ordning och började ha kul!

jag vet inte riktigt vad vi gjorde hela kvällen, för vi hade inga planer direkt, vi bara gled runt ;) och det var verkligen askul!!!
halv tre var vi hemma och sov, sista natten, i samma säng.
NU ÄR DET VERKLIGEN SOMMARLOV!  

idag har vi städat det sista och nu är jag helt utflyttad. 
jag har varit hos Adam idag också, ätit pizza, sett fotboll och umgåtts med hans familj :) 

nu är både han och jag i dalhem, och ska snart gå och lägga oss. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0