2010-06-13

i fredags natt, runt halv, kom adam till mig i dalhem. vi låg och trängdes i min 90-säng. när jag vaknat och inte kunde somna om för adam bredde ut sig som fan gick jag upp och åt frukost. sen gav jag frukost på sängen till adam!
runt tio åkte vi in till stan. och jag var med adam hela dagen! en helt underbar dag! puss på dig!  
idag åkte jag hem vid 12. jag har gjort ett försök till att ut och springa, men det gick verkligen asdåligt. på hemvägen gick jag genom vår skog. shit vad vi lekte där när vi var små alltså! cyklade, red, lekte hästar, hoppade hinder med hundarna, lekte med lammungarna, lekte pochahontas, ja allt möjligt!! det var tider det. 
nu sitter jag framför tvn och ser fotboll. solen skiner ute, men jag har ingen lust att gå ut. jag har ingen lust med någonting.  

snart har vi sommarlov, och det gör mig mest deppig.. 
jag har sett massa bilder på facebook från alla nior som varit på bal. och det får mig att komma ihåg när det var jag som var på bal, det var så mysigt! 

 

  

Kommentarer
Postat av: Frid

du hade ju en jävligt bra baldejt ;)

2010-06-14 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0