2010-06-01

just nu är jag precis hemkommen från första träningen med a-laget för i år. vi sprang något som kallas cloetta 1. man springer först 250 m, sen 500, sen 750 osv upp till 1250 m. och sen neråt igen. hyfsat jobbigt må jag säga! jag hade ganska hyfsat dåliga tider också, så det kan ju bara gå bättre!

nu är jag helt död, vill bara lägga mig och sova. men jag har såklart massa uppgifter som ska in nu i slutet..

igår var jag och issa på stan med vår lillebror vincent och köpte massa kläder till honom, kul! :)
och idag var första skoldagen på väldigt länge, ganska kul att vara tillbaka men jag har som sagt uppgifter i nästan varje ämne som ska göras. dock är det ju bara 2 veckor kvar nu!!

nu ska jag äta upp camillas mat, sen duscha och sen plugga! sen ska jag hem till adam och äta godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0