2010-07-30

igår firade jag och adam att vi hade varit tillsammans i ett halvår. Det skulle bli en bra dag. Jag hade tänkt att vi först skulle åka till stranden eller ha picknick på något mysigt ställe. Sen skulle jag ge honom en present, parfymen som han vill ha och som jag vill att han ska ha. Och sen på kvällen skulle vi gå och se Eclipse på bio. Men det blir aldrig som man tänkt sig.

För det första: så var det dåligt väder så vi kunde inte åka någonstans. 
För det andra: så blev det fel parfym (jag skickade louise att köpa den eftersom jag är med Adam hela tiden) 
För det tredje: så var bion utsåld.. 

kul dag. jag blev ledsen. så ledsen att när vi kom hem till dalhem hade jag inte lust med något annat än att ut och springa, så det gjorde jag. Och adam också! vi var jätteduktiga! 

idag har vi jobbat som vanligt. Nu vettifan vad vi ska göra. 
ikväll har jag tester med a-laget. man ska typ checka av och se hur man har skött sig på egenträningen. Lycka till olivia..   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0