2010-07-25

i fredags kväll, när jag och Adam skulle till stan, åkte vi förbi Sebastian som hade 18-årsfest! Jättekul att träffa alla som var där :)

igår, lördag, skulle vi med på en liten utflykt med Adams familj + en annan familj. Vi åkte först till tofta och hämtade upp den andra familjen, sen åkte vi till hemse och gick lite på stan där, i regnet. Efter det var det dags för lunch på creperiet i hablingbo, jättemysigt! när vi ätit upp åkte vi längs ekstakusten och kikade lite och sen tillbaka till Tofta. Jag och Adam åkte tillbaka till stan för att hitta på något, men vi somnade. När alla andra kom hem igen vaknade vi och då var det dags för mat igen! Vi beställde från lite olika ställen, jag från thaithai, asgott! 
När vi ätit klart åkte jag och Adam till dalhem, här åt vi godis och såg film. 

Idag åkte han rätt tidigt för han skulle börja jobba klockan 12. Jag ska bara vara hemma och slappa i det tråkiga vädret, egentligen borde jag ut och springa men jag orkar inte! 

ikväll ska jag äta middag hos adam, det kommer några släktingar dit och så :) 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0