2010-07-23

i onsdag var vi som sagt ute. Det började med förfest hos loiuse. För mycket folk i en liten källare, så det var trångt och mysigt ;) vi begav oss neråt, på cykel. skulle in på o'learys och säga till kissie att det heter på gotland och inte i gotland. Men såklart hade jag lyckats glömma mitt leg!!!! vi gick till gute istället, Adam L skulle komma med mitt leg. men det var tydligen 21 där.. Louise ställde sig i kön, kom in och plötsligt kom en vakt och drog tag i mig och sa att jag skulle gå in. Så jag kom in! vi träffade två ökända grabbar som bjöd på rosé och fanta. Det blev lite för mycket rosé och fanta på för kort tid. Jag var inne på gute i ca 30 min, sen ringde Adam, jag mådde dåligt och vi åkte hem. jag la mig i sängen, stirrade upp i taket och upprepade "Jag ska inte spy, jag ska inte spy". 
och dagen efter skrattade hela Adams familj åt mig. lagom kul. 
jag och Adam var på stan på förmiddagen, nu är det torsdag alltså. På kvällen var vi och åt på rosengården med hans familj + en annan familj. Jättemysigt :) 

idag har vi målat massa här hemma. det har varit sådär mysigt regnväder, så vi var ute och cyklade i regnet också! nu har han åkt för att han ska jobba. 

imorgon ska vi på utflykt till södra gotland med hans familj, mys! 

nu ska jag äta tacos med min egen familj.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0