2010-07-20

för en stund sen avslutade jag dagens styrketräning/jobb. Jag har stått och belenserat på en stege med ena handen rakt ut eller rakt upp i luften och målat och i den andra handen har jag hållt en ca 5 kg tung färgburk hela dagen. Jobbigt! men shit vilka biceps man får ;) 

i söndags var vi som sagt och åt i tofta. Riktigt mysigt! det var jag, Adam, hans mamma och pappa och sen en annan familj med två små barn :) när vi ätit klart åkte jag och Adam till stan. Hämtade upp Krisitan och Julia sen åkte vi tll snäck och badade. skönt!

halkkörningen igår var aaaaaaasroliig! verkligen. Jag och Olivia var i alla fall bäst på att sladda! 
jag och Adam var och hälsade på hans mormor och morfar, hjälpte dem med lite grejer. Nu är det fint i deras nya lägenhet! :) efter det var vi på stan en stund, köpte en tröja tillsammans! hihi. sen åkte vi hem och somnade.

senare på kvällen träffade jag och Issa Camilla och Ronja. Vi gick runt lite nere på hamnen, satt oss på strandpromenaden och babblade om allt möjligt. Jättemysigt! det var så längesen jag såg dom så det var riktigt kul :) runt elva åkte jag och Adam hit till dalhem, såg film och sov här.

nu när det blivit lite svalare ute ska jag ut och springa!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0