2010-07-17



idag har det regnat, åskat och blixtrat hela dagen! vi har till och med haft strömavbrott de senaste två timmarna. Då har jag roat mig med att läsa gamla tidningar, kul!

förut idag var Adam här en stund, vi såg twilight men han somnade. Så han sov i typ två timmar medans jag sprang runt och gjorde ingenting. När jag väckt honom för typ femte gången tog vi en promenad i regnet. Sen var det dags för honom att åka och jobba!

skulle egentligen ha varit på kalas hos en släkting som fyller år, men jag hade ingen lust.

i höst ska Adams familj åka till egypten, och jag ska kanske kanske kanske åka med. Det hade varit så roligt!!

nu ska vi se Balto 2 och äta godis. Senare ikväll ska jag in til Adam!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0