2010-07-16

igår var jag med Adam hela dagen, jag kommer inte ihåg vad vi gjorde men jag var i alla fall vid tandläkaren. och jag hade ett hål!!! ahh, jag hatar det.
på kvällen var vi ute och gick en sväng, sen träffade vi julia, gustav, elin och ludde. Vi bestämde oss för att åka och bada så vi åkte till snäck. Det var jättemysigt och jätteskönt i vattnet!

Idag har jag, adam, amanda och joi hjälpt deras mormor och morfar att flytta. Sen åkte vi hem och badade och efter det åkte vi på stan. Alla vi fyra åt på etage och sen gick vi och kollade lite på stan. Jag köpte ett par jeansshorts!
 när vi kom hem tvättade vi Adams bil och nu har han precis skjutsat mig hem. Han ska jobba och jag ska grilla med familjen. Tänkte egentligen gå ut ikväll men det blev inte så.

Jag tycker om att vara med dig, Adam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0