2010-07-12

En liten summering av min pärkhelg då!

I Lördags vann vi alla matcher, två i fram och två i bak. Så jävla bra!! men det gick trögt, vi är alltid sega i början.

Igår, söndag började vi med frampärk som vanligt. Vi mötte ett jävla tantlag och förlorade bara för att jag inte kunde få iväg bolljäveln. Vi förlorade även nästa match i frampärken, deras pärkkarl bara la ner hela tiden..
Men vi stannar i alla fall kvar i tvåan i frampärken.

I bakpärken igår vann vi första. Men förlorade mot jävla wall i andra. fullt fullt i sista pärken och vi skulle hålla baken. Hade vi vunnit hade vi klart gått upp i mästarklass. Men vi förlorade ju som sagt.

Vi hade alltså vunnit 3 och förlorat 1. Det hade två andra lag också gjort så de var tvugna att räkna vunna pärkar och massa sånt för att se vem som gick upp. OCH DET VAR VI!!!!! vi gick upp i M Ä S T A R K L A S S ! ofta! helt sjukt. Nu måste vi verkligen börja träna, för vi ska fan hålla oss kvar där!

Det har varit en jätterolig helg!

men jag tror det blev lite för mycket sol och för lite vatten för min del. För fifan vad dåligt jag mådde igår och även idag. Ont i huvudet, halsen, ryggen! och så har jag sträckt mig i baksida lår, kan knappt röra mig. Jag blir helt svettig av att bara sitta här inne i soffan. I natt har jag vaknat hundra gånger, av att det varit så varmt. Jag var astrött men kunde inte somna om klokt. Tjugo i sju imorse var det så varmt så jag var tvungen att gå ut och sätta mig. Det suger att vara sjuk på sommaren. Adam skulle på stranden idag, jag skulle vilja åka med men jag orkar inte vara i solen. Och jag skulle vilja gå ut på Gute med Camilla ikväll men det orkar jag inte.

Nu ska jag nog lägga mig och se film eller nåt.


Kommentarer
Postat av: emma

pärk är läskigt;) och jag har aldrig varit på stångaspelen...like ever:P

fan va jag längtar till vi börjar träna igen med laget! :)

2010-07-12 @ 15:11:45
URL: http://emiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0