2010-07-03

imorse gick jag och Adam upp tidigt, runt åtta, vi fixade lite grejer och sen skulle vi åka runt och hämta alla som skulle med. Men vi får tre återbud, precis innan vi ska åka.. det var lite tråkigt. speciellt eftersom vi lånat en stor bil så alla skulle få plats. Nu var vi ju bara 4 kvar, Jag, Adam, Kristian och Oliver. då kunde vi lika gärna haft en vanlig bil. Men skitsamma!

efter vi varit och handlat och lite bestämde vi oss i alla fall för att åka till sandviken. jag badade inget, det var så kallt, men dom andra badade massor! och lekte och hade sig. 



jag låg mest och solade, det var jätteskönt! runt ett åkte vi hit och lämnade mig och bilen. men såklart hade adam glömt nycklarna till sin bil i stan. Så vi fick ta en extra tur. 
när vi kom tillbaka hit igen var adam så trött så jag tänkte inte låta honom köra hem med en gång! han stannade en stund. 

När han åkt tog jag första doppet i våran pool för i år. Sen somnade jag en stund ute i solen. Nu är jag inne och ser fotboll. KOM IGEN ARGENTINA!  

ikväll ska jag bara ta det lugnt och tagga inför frampärks-VM som går av stapeln imorgon! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0