2010-01-18

igår söndag såg jag ibk med issa, ronja, jennifer och maja. det var kul :) 
efter det skulle vi spela match med b-laget. det gick ganska bra för oss. vi från u-laget gjorde 4 av 5 mål och ag gjorde 3 ass till dem. vi vann alltså med 5-1 :) 

min söndagkväll vara ganska hmm.. intressant? 

idag har det varit måndag, jag har varit i skolan, sen på stan en snabbis med camilla, julia och nicole. jag och camilla gick och solade sen. det var väldigt avslappnande, men brunare blev jag fan inte.
när vi kom hem stod matlagning, kladdkakebakning och läxor på schemat! sen var det dags för träning, jag var väldigt trött och seg men det gick ganska bra ändå. 
nu är jag hemma, har sett paradise hotel, skandal att Catja åkte! :O nu borde jag gå och duscha. 

om 25 minuter fyller jag 18!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0