100101

ska jag vara ärlig så har jag inte någon lust alls att skriva om igår. det var så mycket som hände, både bra och dåligt. man jag hade iallafall jätte jätteroligt. vi var några stycken hemma hos ronja. som sedan blev fler och fler. vid tolvslaget var vi nere vid hamnen och där hade jag verkligen skitkul. efter mycket om och men var satt vi hos ronja igen senare på kvällen. klockan var väl ungefär halv fem när jag kom i säng..

idag sov jag till halv ett. sedan åkte jag och inventerade på willys. vi var klara där vid fem, så ungefär hela dagen var borta. när jag kom hem till dalhem åt vi tacos sen färgade pappa mitt hår. tro det eller ej, men han är rätt skillad på det ;) sen toppade louise mig och klippte luggen lite. hon är mindre skillad på det. haha.

ikväll är jag typ deppig. jag har vänner som mår dåligt och det känns så jobbigt att jag liksom inte vet vad jag ska göra för att det ska bli bra!!! jag hatar det. såhär skulle det ju inte bli.

snart tänker jag gå och lägga mig. 2010 börjar bra..

Kommentarer
Postat av: Virginia

Gummsan vad har hänt? :/ Älsk dig!

2010-01-02 @ 17:26:26
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: olivia

vi tar det när vi ses :)

2010-01-02 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0