vad har du gjort med mig?

jag tål inte att se dig.


Kommentarer
Postat av: ronja

:/ <3

2010-02-01 @ 23:03:15
URL: http://ronjos.blogg.se/
Postat av: Judas

Lär dig att använda stor bokstav ibland som till exempel i namn och i början av meningar och jag hoppas att lagen om språktest inte går igenom för då ligger du risigt till. Du har ju trots allt spenderat flera år i skolan så använd kunskapen och slipp svenska för invandrare. Finns troligen dessutom troligen ett inbyggt stavningsprogram när du skriver så jag föreslår användning. Förresten så tillför din blogg inget till världen och dom som läser den kan du tala med istället för ingen annan har en anledning att läsa vad du gör om dagarna. Sammanfattningsvis föreslår jag att börja skriva dagbok så folk slipper hamna på denna värdelösa blogg och ifall du verkligen vill skriva av dig skriv på papper med korrekt svenska. Ta det som konstruktiv kritik.

2010-02-01 @ 23:20:51
Postat av: Moses

Om du inte kan skriva bra svenska själv tycker jag inte att du kan uttrycka dig.

-" Lär dig att använda stor bokstav ibland som till exempel i namn och i början av meningar och jag hoppas att lagen om språktest inte går igenom för då ligger du risigt till"

ganska så fel mening, den är alldeles för lång och inga kommatecken. Jag skulle ha gjort: Lär dig använda storbokstav ibland, till exempel i namn och i början på meningar. Jag hoppas inte lagen om språktest går igenom, då ligger du risigt till.



och hur tänker du i denna mening: Finns troligen dessutom troligen ett inbyggt stavningsprogram



Du upprepar dig? och du pratar om svenskat för invadrar

och den här:

Sammanfattningsvis föreslår jag att börja skriva dagbok.

vem ska skriva dagbok, du eller?

såhär ska det vara:

Sammanfattningsvis föreslår jag att du börjar skriva dagbok



Du använder dig inte av kommatecken, och för långa meningar.

Ta det som konstruktiv kritik.



Jag vet att Olivia redan skriver dagbok. Idé med blogg är väl att dela med sig om sitt liv, tankar och känslor.

Det är ditt val om du vill läsa bloggen, är du inte intresserad, läs inte. Svårt?

2010-02-02 @ 14:15:23
Postat av: jennifer

vad nu?

2010-02-02 @ 18:27:36
URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0