23.28

jag somnade när jag skulle se film och vaknade igen halv fem..
då satt jag igång att plugga lite. vi har prov i turism och turism och resor imorgon. det är helt stört mycket vi ska kunna! och jag dör.

jag och issa lagade mat, vi lyckas verkligen med våran köttfärssås varje gång. hosthost.

sen pluggade jag lite till och lite till. jag har skrivit ner en massa bra saker men det som är irriterande är att jag ändå inte kan det! jag kan skrive ett stort IG i pannan på mig själv redan nu.

mitt i allt plugg var jag tvungen att ta en flumpaus. den delade jag med louise. vi fick idén att tejpa upp våra näsor så vi fick världens grisnäsa, och sen filma och ta kort. det var sjuukt kul. vi är så jävla snygga!



nu måste jag sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allstå se på oss

2010-02-25 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0