2010-02-26

igår var det sävefest, den var inte det roligaste jag varit med om, men helt okej! :) vi var ju hos oss innan, och det var kul! bilder finns på fb :)

idag har jag plockat ihop alla mina kläder och grejer från lägenheten. vi ska ju flytta ut den här helgen. det känns sorgligt, jag tror inte det kan finnas någon bättre och roligare att bo med än mina systrar. men samtidigt så ska det bli kul med lite förändring!
jag har också tränat ikväll, det gick ganska bra och jag är sååå taggad och grymt nervös inför kvalet!

imorgon ska superfemman från vårat lag spela med damjuniorlaget, det ska bli kul! sen ska vi fortsätta flytta ut och städa och massa. hoppar distriktlagsträningen tror jag. och på kvällen ska jag kanske vara med adam.

nu ska jag se klart let's dance.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0