2010-02-21

gårdagens matcher gick bra. vi vann med 13-1 över vallstena och allt kändes bra, vi är ett bra lag!
sen spelade jag issa och jennifer med 94/95 laget typ. och vi vann över ibk med 5-3. det var kul, men jävligt jobbigt att spela.
efter den matchen åkte vi hem och duschade och åt, sen iväg till södervärn igen för att se när endre b mötte follingbo. adam kom dit och såg med mig. endre föörlorade tyvärr.

jag och adam gick hem till honom och såg melodifestivalen och myste, somnade tidigt vilket var riktigt skönt.

idag har jag tränat med distriktslaget, vi var inte så många. men vi körde mest teknik så det var kul. 

nu sitter jag hemma i dalhem, vi har precis ätit god middag. snart ska vi tillbaka till stan igen. imorgon är det måndag och det betyder fysprofilen.. 

jag vill bara lägga mig i en mjuk sänng och sova! mitt huvud är helt segt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0