2010-02-16

träningen igårkväll var så rolig! alla var på bra humör och det gick bra för alla. nu vänder det för oss!

idag hade jag sovmorgon till 12. fast jag gick till skolan och åt med ronja innan. skönt att få prata av sig lite för just nu är mitt huvud en enda röra..
camilla var inte i skolan idag vilket kändes väldigt ensamt och tomt.
efter skolan var det ibg/distriklaguttagning för killarna. och jag hatar det.

klockan sex var laget på plats på geab för att se en film på våran match mot follingbo. det var väldigt kul och intressant att se. speciellt att se sig själv spela.. haha!

nu är jag hemma, ska nog gå och lägga mig snart.

IMORGON HAR JAG KÖRLEKTION. jag kommer döööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0