2010-02-12

igår var det full fart hela dagen, först massa lektioner i skolan. sedan skynda hem för att skynda iväg till ibg. efter det duschade jag, johanna och issa i södervärn och johannas mamma kom och hämtade oss. vi åkte hem till oss i dalhem. där väntade en hudvårdskurs med mary kay. mycket trevligt! det var jag, issa, mamma, johanna, johannas mamma och en kompis till johannas mamma. det var jättemysigt och kul även fast jag vart på sådana kurser innan :) så nu är man några mary kay produkter rikare och det känns bra! 
halv elva var jag tillbaka i stan igen, då kom en mycket efterlängtad adam hem till mig. 

idag har vi haft två lektioner, sedan har jag varit på stan med camilla och äntligen hämtat min klänning och varit på banken. 
adam skulle till mig och hämta lite grejer, så han mötte oss på stan. sen gick camilla hem till sitt och jag och adam till mitt. 
när adam åkt hem var det dags att träna, jag var inte speciellt taggad och det gick inte speciellt bra.. men, imorgon är det match! 

nu är jag i dalhem, ikväll blir det let's dance och kladdkaka! Rawr! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0