2010-02-09

söndag:
vi vann matchen! men det gick verkligen inte bra. det stod lika tills när det var 10 minuter kvar  av matchen då vi gjorde typ 5 mål. vi vann med 9-3
efter matchen åkte vi till dalhem och åt semlor och firade pappor eftersom han fyllde år i måndags. när vi kom tillbaka till stan åkte jag till adam. 

måndag:
efter skolan gick jag och camilla hem till ronja och pratade massa! det var mycket trevligt. vi får hoppas att ronja inte blir halt för resten av livet!
jag och camilla har kommit fram till att vi har big problems, vi har svårt att glömma. 
på hemvägen mötte jag upp adam, vi gick hem och såg film. sen var det träning. det var så jävla jobbigt. 
efter träningen följde adam med mig hem igen. 

tisdag: 
sovmorgon! 
skola. 
nu sitter jag och camilla hemma vid mig och "pluggar". senare ska jag träna med ibg tror jag och sen med mitt lag. imorgon har vi friluftsdag, det ska bli kul att åka skidor och skridksor med klassen!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0