2010-02-06

igår var det fredag, jag slöt vid elva. då gick jag och camilla hem till mig och åt glass. sen somnade jag. när jag vaknade var camilla borta och issa kom hem. vi gick och tränade, det gick ganska bra. jag är taggad till match imorgon i alla fall!
efter träningen åkte jag hem och duschade, sen iväg till adam. vi såg titanic och åt pizza, mys!

klockan två till fyra idag har jag stått och sålt trisslotter på atterdags, sen var det ibkmatch. det var en rolig match trots att dom förlorade och faaen vad folk det var!

nu är jag hemma på landet och har precis sett klart melodifestivalen. olaaa!
skulle egentligen varit på krogen med min syster eller med min kompis pojkväns hockeylag ikväll ;) men eftersom jag har match imorgon så är det inte en så bra idé. jag fick så dåligt samvete igår på träningen när min tränare kom fram och sa att det här är en mycket viktig match och att jag är tillbaka som kapten. så jag kände att det kanske inte var så bra om jag kommer dit helt seg och bakis.
men nästa helg, då jävlar!!!



camilla, du vet att du har mitt stöd <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack <3

2010-02-06 @ 22:00:20
URL: http://camillalundborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0