2010-02-01

muskastrull vad längesen det var jag skrev ett inlägg. kan bero på att jag hängt i södervärn 24/7 den här helgen. och det har varit väldigt trevligt, men oj vad trött jag är nu.

i fredags/lördags kom jag hem vid fyra och sov till tre.

i söndags morse när vi skulle åka hem blev det kaos. vi fastnade med bilen 2 gånger, jag skärde upp fingret på den glasbit och vi kom hem sent (tidigt). 

igår, söndag, var jag i södervärn från halv elva till halv åtta och såg finaler. sen gick jag och adam hem och såg på i en annan del av köping. när det var slut skulle han hem och jag och camilla skulle gå och handla mat. det gjorde vi.

idag har jag inte varit på styrkan på grund av mitt finger, sen var jag i skolan och åt och efter det gick jag och camilla till Ronjas rättegång.

nu är vi hemma. sen kommer adam och sen ska jag träna. det ska bli så stört kul, har inte tränat på en hel vacka juuh!

juste, sävefesten i torsdags var ingen höjdare. men förfesten var kul! RAWR!

 

min pappa fyller år idag, grattis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0