19.41


vi vann matchen med 9-4. och jag lyckades såklart vricka den andra foten! jäävla anus verkligen.
efter matchen och fram till klockan 6 har vi städat och plockat grejer. det har gått ganska bra och snart är vi helt utflyttade.

ikväll är jag hemma på landet och ska äta massa godis. jag är helt sluti huvudet, så tänker gå och lägga mig tidigt. vi har ju samling kvart över åtta imorgon! jag har hört att vi ska ha ett litet "genrep" inför kvalet med lineup, speaker och musik och sånt. men publiken tror jag det blir klent med, nio å morgonen.. kul att göra lineup inför ett tomt södervärn.

imorgon efter matchen ska vi tillsammans med b-laget ut och äta, sen ska vi se när a-laget möter huddinge! efter det ska jag nog försöka packa upp alla grejer i mitt nya boende. sen ska jag och adam på bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0