2010-12-08

Hej hej!!

nu är jag hemma igen. Jag, eller vi, har haft det jättebra och skitkul! förutom att vi bara hade sol två dagar.. men lite färg har man i alla fall fått :) ska jag vara ärlig är det skönt att vara hemma. fast kallt.

Vi har bland annat:
Tränat (sprungit i backar, intervaller osv)
Ätit fem gånger om dagen, varje dag
Varit ute och roat oss
Legat och väntat på solen i 3 dagar
Tagit nattdopp
Klappat en skunk
Tjafsat om man sjunger "tycker om när du tar på mig" eller "jag tycker om när du tar på mig"


förresten så har jag nu fått tillbaka mitt gamla nummer. för er som inte har kvar det (Ronja) säg till om ni känner att ni vill ha det.

Kommentarer
Postat av: ronja

jag vill ha det!

2010-12-09 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0