2010-08-23

Jag har haft en jättebra helg och jag är supernöjd!

en snabb sammanfattning: Vi vann hela cupen! GULD. Jag Issa och Jennifer fick en rejäl revanch då vi vann över södertälje med 9-0 i gruppspelet! I semifinalen fick vi revanch igen, vi mötte Täby (som vi kvalade mot) och vann med 9-3. det kändes skönt! I finalen mötte vi Falun. Vi "junisar" fick spela halva matchen, men inte tillsammans. Det var kul, men svårt! Vi vann i allafall med 7-3.
Jag fick spela 2 och en halv match, gjorde 5 mål och någon assist (tror jag) så jag är nöjd!!
Jag har även upptäckt att alla i laget är väldigt trevliga och roliga, (endel är dock farliga) men jag har haft skiitkul!

 

(har inte hunnit få en egen tröja än så jag hade Ida Nilssons gamla)

Inatt när vi kom med båten åkte jag hem till Adam som jag saknat hela helgen!
Nu är jag i Dalhem, ska städa mitt rum. Ingen träning ikväll ganska skönt.
Imorgon börjar SKOLAN! sista året, det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0