2010-04-28

igår efter skolan hade jag körlektion sen teori. det gick inte så bra.

idag hoppade vi hopprep på gympan, det var askul!
jag har haft körlektion även idag och det gick verkligen superbra! jag vill ha körkort nuuuuuu.
jag har varit och pratat med min praktikplats igen. och jag ska vara på vila. sköönt!
just nu är jag i dalhem. åkte hem med mamma för en stund sen. jag vill bara ut och köra bil.
ikväll har vi pärkträning! haha. vi har ju tagit oss upp i näst högsta divitionen i denna sport. så vi måste bli lite seriösa!

snart är den här månaden slut. då börjar maj, och det betyder att det snart är sommar!!! fast jag har inget sommarjobb än och det suger.

valborg börjar klarna lite för min del och jag tror att det kommer bli väldigt kul!

nu måste jag egentligen plugga teori, men jag hittar på massa andra roligare grejer att göra istället. typ se oc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0