2010-04-16

idag på min lediga dag gick jag upp halv åtta och åkte med mamma till stan för att hoppa av hos adam och umgås lite med honom innan han gick till skolan. jag gick till skolan också lite senare, lämnade en nyckel och hämtade en, sen åt jag med adam.

runt halv ett gick jag hem i regnet och såg film. sen kom adam och myste med mig. klockan tre åkte jag hem till dalhem med mamma.
här hemma har jag suttit och pratat med andra familjemedlemmar och sen har jag varit ute och sprungit. det är skönt att springa, men det brukar bli långtråkigt. därför gjorde jag ett litet program idag!
först uppvärmning ca 1 km.
sen 1,5 km.
vila 1 minut.
utfallsgång 2x10
knäböj 2x10
upphopp 2x10 
1,5 km igen. 
vila 1 minut. 
rygglyft 2x10
armhävningar 2x10 
situps 2x20
kändes jävligt bra när jag var klar! 

ikväll har hela familjen lagat mat tillsamman, mysigt och gott! 

snart ska jag gå och lägga mig, för imorgon åker vi till gloooben! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0