2010-04-05

efter att sett Roma 9B vunnit alla sina matcher så sitter jag nu hemma i dalhem. jag skulle ju då vara coach för dom, men min dag började inge bra och jag kände att jag inte gick in för det ordentligt.. men dom hade klarat sig lika bra utan coach, för dom är skitbra och ska spela semi på lördag. fast då kan inte jag vara med och inte jennifer heller. men dom vinner ändå!  

igårkväll var jag, camilla, sandra och bp hemma hos oss och såg film. senare gick vi till emil där även hampus, hampus och jesper var. det var trevligt. vi kom hem runt 2 och då var det bums i säng.

Endre-Iksu sänds på tv idag, matchen börjar klockan 4 och det ska jag se!
efter det har vi träningsmatch med distriktslaget. wiihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0