2010-04-02

sävefesten blev riktigt lyckad tycker jag! vi var hos bp innan och det var galet. sen på vägen ner gick jag med ronja, vi gick från bp (signalgatan) vid tio över tio och var framme vid hamnplan ca kvart över elva. vi hade verkligen sjukt kul!
även inne på sävefesten hade jag jättekul. runt halv två var vi hemma igen. då var det fullt hus. adam, julia, sahra och camillas kompis sandra från dalarna sov hos oss. myspys!!

igår, torsdag, var en seg dag.. jag upptäckte mina smärtor i nacken, blåmärken och rivsår på ben och armar. så ska det vara!
klockan fyra hade vi träning med distriktslaget. vi var tio stycken.. jag måste säga att jag inte är speciellt taggad på att åka upp på sm. det hade varit skönt att få vara hemma på lovet.

på kvällen kom adam hem till mig, vi såg tv, cyklade till ica maxi och köpte godis, såg film och myste.

nu är jag på landet. ikväll ska jag se endre, sen troligtvis vara med adiii!

nu ska jag äta pizza. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0