rasta muttan

igår efter endre hade vunnit såg vi när ibk:s 92 spelade. dom vann också :) klockan fem var vi i ishallen och kollade hockey. när även dom vunnit gled vi vidare till maxi och handlade med louise. sen fort hem för att äta pizza, se hål i väggen, parlamentet och sen när kommissarien och havet började kom även hampus och emil. tevligt :) jag blir så irriterad på att filmerna inte alls är som i böckerna..

imorse hade jag sovmorgon, skönt! sen styrka, det kändes faktiskt rätt bra idag och jag har ingen träningsverk än!   
efter skolan tog jag och camilla en tur på stan. hem i min väska följde tre armband, tre nagellack, en överraskning till en vän och en kasse som är hemligstämplad. wouuhow!

camilla ligger just nu på min soffa och kan alla repliker ur filmen yrrol som vi ser på. haha. hon har precis målat mina naglar, men jag har råkat sabba det lite. typiskt.

ikväll är det träning, fan vad kuuuul! :D

nu ska jag laga kyckling, issa ska bara komma hem först.

juste! PÅ TORSDAG ÄR DET SÄVEFEST! LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena. välkommen och titta in på devotes populäraste killblogg :)

tack på förhand

/beloni

2009-09-28 @ 18:20:46
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0