musklerna i din fasta stjärt får mitt blod att strömma till!

hej hej hemskt mycket hej!
imorse på styrkan var jag helt död, det gick skitdålig och efter var jag helt slut. men jag tror i alla fall jag fixade ett g på matteprovet.
när vi slöt mötte vi issa på stan, hon skulle handla på jc för vi hade nån rabattcheck där. och även fast jag ligger 15 kronor minus på kontot så fick jag med mig två armband hem, skillat..
hem fort som fan och laga mat, sen vidare för att se fotboll. men när vi kommer till konstgräset så är ingen där. vi får då reda på att matchen vi skulle se blev inställd. surt.
så tillbaka hem igen, sen vidare till södervärn för att träna. det gick faktiskt bra på träningen! :)
nu är klockan mycket, jag måste duscha och sova. och jag ska på fucking praktik imorgon. JAG VILL INTE!!!

time for beautisleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0