let's get retarded in here

förut idag blev det lite extra sömn,olivia är bäst, barnprogram, datorn, camilla, kladdkaka, småstjärnorna-film och så kom mamma förbi. efter det gick jag och camilla på stan en stund och köpte present till hennes kompis som fyller år imorgon. och fan vad folk vi mötte, när vi såg som värst ut.
nu står camillis och lagar köttfärs till mig och systrarna. häärligt! :) och jag har precis diskat. FAST DET VAR LOUISES TUR. hon ska få.

ikväll ska jag och camilla hitta på något kul, för vi är lediga imorgon :D det kanske blir bio, eller bara massa flum.
nyss tränade vi magdans och just nu står camilla i sporttopp och byxorna precis under pattarna och dansar ganska bondigt. vi är busigast. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0