jag vet att det är svårt över telefon

sitter på mitt rum i dalhem i en jätteskön, snygg moulitröja som någon glömt hemma vid mig förra torsdagen. har frågat runt lite vems det kan vara, men ingen äger den. knäppt. och eftersom jag var frusen var det den som låg närmast. imorse var jag uppe tidigt, åkte till stan för att sälja kaffe, korv, kakor och godis på skarphällsdagen. det regnade som fan och vi hade knappt några kunder. värt.
nu tänkte jag ktypa ner i sängen och se en film. måste ju vila upp mig inför ikväll ;)

chocopops.

Kommentarer
Postat av: ronja

julle sa att det inte var hans.. han trodde att det var gabbes :)

2009-09-05 @ 18:30:48
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0