jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut

orsaken till dålig uppdatering är den att vi har ingen dator i stan ännu. men den kommer idag tror jag! :)
just nu sitter jag i skolan. imorse sa virrbörje att vi inte skulle ha någon turismlektion. men nu sitter jag här.. suck.
snart ska jag cykla hem, sen på ibg och sen på träning. härligt!

igår hade jag styrka med ibg. och jag har sån jävla träningsverk idag! kan knappt gå. jag älskar knäböj!


 
nästa måndag börjar jag halv tio, wihu! MEN, jag ska träna med jävla hockeygymnasiet. HUR KUL ÄR DET?
vi var och inventerade med laget på willys igår också. det är inte superkul, men det blir vad man gör det till! efter det kom bp, hampus och emil och hälsade på. trevligt.

JAG VILL HEM! 

ps. idag flyttar camilla till stan.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0