jag har försökt att fånga den andra, men aldrig nåt ut

jag har precis kommit hem från en ganska blöt cykeltur. det regnar ute. jag och camilla har varit på bio. sommaren med göran! sjukt rolig! :) 
våran tv fungerar inte. eller, batterierna i dosan är slut. ganska drygt. 

i veckan har jag tränat massa innebandy. i tisdags blev det två pass. ett med ibg och ett med laget. känns ganska tungt nu första gångerna. men man vänjer sig väl :) innebandy är kul! 

idag har jag hjälpt camilla lite med sina matvanor, ska bli kul att se om det blir bättre ;) 

jag längtar tills på lördag. då jävlar brudar, fan vad sexiga vi ska vara! :) 

jag hade väl inte så mycket mer att säga. jag känner att mitt liv inte är sådär superintressant just nu. det måste hända något kul snart! 

hare



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0