blackhead

imorse vaknade jag SVARTHÅRIIIIIIIIG! förklaringen till det är att jag fick än en gång en impuls och köpte hårfärg igår och camilla skulle färga det. det råkade bli en lite för mörk färg. så för första gången i mitt liv är jag svarthårig. fifaeen.



jag är precis hemkommen från öster. jag och camilla har köpt en väldigt najs klänning tillsammans. innan det var det ibg. jag tycker det börjar bli lite drygt nu för tiden, och så gick det skitdåligt för mig!
snart ska jag iväg igen till nästa träning.
just nu sitter camilla bredvid mig och garvar åt filmen när vi tar hål i örat på ronja. så jävla kul! :D haha, ijeije!

jag är fett hungrig så nu ska jag äta, sen vila lite.

sholahopp


Kommentarer
Postat av: Virginia

Fän va nice med svart hår Olivia ;) Allt klär ju en skönhet ^^

2009-09-15 @ 18:59:43
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Sara

olivia, vafan har du gjort? haha :)

2009-09-15 @ 20:59:39
URL: http://sarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0