crumble

jag har precis kommit till stan efter att ha varit hemma i dalhem. camilla och issa ska gå och handla något gott på hemmakväll nu. wihuu! sen ska vi se wrong turn, loove it.

helgen har varit lyckad. två innebandymatcher igår. jag såg med massa trevliga tjejer så det var naajs! sen drog vi ut på stan och busade lite ;) det var väldigt spännande att smyga bakom kullen. hihi.
när klockan var kvart i fyra kom jag hem, jag var väldigt trött och väldigt hungrig efter en helgalen och helkul kväll!
idag var det också innebandy, och SARA FICK SPELA TVÅ PERIODER! hon var duktig. stolt.
efter matchen åkte vi och handlade, för det var helt tomt i vårt kylskåp. sen hem till dalhem och åt lite söndagsmiddag med familjen + arons flickvän och + camilla. freeesch. 

imorgon börjar jag halv tio. lycka! 
nu kommer dom snart tillbaka med godsaker! :D 

god kväll   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0